afgelast

klarinet

KOFFIECONCERT KLARINETTENKWARTET KLAVIER

Ook dit seizoen bieden we weer een “eigen” concert aan in Ons Koningsoord. Voor u zal optreden het klarinettenkwartet KLAVIER uit Helvoirt. Het kwartet bestaat uit vier enthousiaste klarinettisten, die bewezen hebben dat muzikanten die geen conservatoriumopleiding hebben toch op een zeer hoog niveau kunnen spelen.

De groep heeft een behoorlijk repertoire dat echt gevarieerd is.

Klassiek van o.a.: Händel, Purcell, Mozart, Bach, Bruckner, Morricone etc., maar ook lichtere werken zoals bv. muziek van The Beatles, Elvis Presley, Henri Mancini, Eric Vloeimans, George Gershwin.

Om te voorkomen dat het programma saai wordt, worden klassieke en lichte nummers afgewisseld.

In plaats van een programmaboekje worden de muziekwerken persoonlijk kort toegelicht.

Het optreden wordt onderbroken door een pauze.

Bij dit concert speciaal voor het KVG Berkel-Enschot bent u ook vrij om introducees, die geen lid zijn van onze vereniging, mee te nemen.

Datum                       zondag 30 januari

Tijd                            13:00 – 14:30 uur

Plaats                        Ons Koningsoord, Trappistinnentuin 77, BE

Kosten                       € 12,00 leden en introducés*