vereniging-expo

Overzicht  Stichting EXPO

Zodra het programma 2021-2022 van stichting EXPO bekend is, kunt u dat hier terug vinden.

Inlichtingen: Jack van Dongen, email: ebopxegnithcits.[antispam].@gmail.com

Stichting EXPO zorgt al 40 jaar voor culturele activiteiten in het mooie dorp Berkel-Enschot. Ze organiseren concerten (klassieke muziek, wereldmuziek, klezmer, jazz, kooravonden etc), theatervoorstellingen, een kunstmarkt  en zo af en toe een lezing op algemeen cultureel gebied. De meeste van die activiteiten vinden plaats in Cultureel Centrum De Schalm, maar ook een van de dorpskerken en het winkelcentrum Eikenbosch zijn van oudsher locaties voor EXPO-manifestaties.
Het programma wordt elk seizoen bekend gemaakt in een programmaboekje dat ze samen met C.C. De Schalm uitgeven. Daarnaast verschijnen de aankondigingen in De Nieuwe Schakel in Berkel-Enschot en De Wegwijzer in Udenhout en in de gebruikelijke Tilburgse persmedia. Deze Nieuwsbrief is een nieuw initiatief om onze culturele activiteiten breder bekend te maken bij onze doelgroepen. Want ze willen graag veel bezoekers bij hun concerten en voorstellingen. Die zijn verrassend vaak van hoog artistiek gehalte, altijd de moeite waard en er is bijna steeds gelegenheid om na afloop de artiesten beter te leren kennen. Vaak komen die kunstenaars uit de regio.

Kaarten voor onze activiteiten in De Schalm Koningsoord kunt u reserveren via C.C. De Schalm, tel. 013 - 5331333 of http://www.deschalm.net/bestellen.html of tijdens de openingsuren bij een van de Schalm-medewerkers. En natuurlijk aan de kassa voor de voorstellingen. Aan de kassa kan helaas niet worden gepind.